سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روزی تو خواهی آمد...

 


بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 0
کل بازدیدها: 15732



 
منو میبخشی؟....

گاهی که دلم میگیره ... از آدمها از جامعه و از مردم دنیا...نمیدونم به کی بگم دردم رو...غصه م رو...

چی میشه که آدمها اینقد پست میشن و از فطرت پاک انسانی فاصله میگیرن که مردم بیگناهی رو سر هیچی قتل عام میکنن

خدایا رهامون کن از فتنه های آخرالزمان...

وقتی میخوام دعا کنم واسه ظهور

وقتی دلم تنگه آقاست

ازش خجالت میکشم...

با چه رویی بهش بگم دوسش دارم!اما گناه هم میکنم

دوسش دارم ولی عدالت ندارم!

دوسش دارم،عاشقشم اما همیشه دل شیعه هاش رو میشکونم...

آره ندبه میخونم آره گریه میکنم...اما اون ته دلم میدونم نالایقم!

میدونم با گناهام دلشو درد میارم!

آره تقصیر منه که لقبش شده مضطر!

آقاجون شرمندتم...منتظرت نیستم...نیا...که اگه ببینمت،شرمندتم

دل دیدن کسی رو ندارم که یه روز خودم گرد غمو به دلش پاشوندم!

آقا طاقت دیدن چشای سرخت رو ندارم...

اگه بهم بگی چیکار کردی واسه اومدنم...من چی بگم؟!

اگه صدا کردن که عاشقات بیان کنار تو...من چی بگم! کجا برم!

من فقط محب تم ...من فقط منتظرم....من فقط عاشقتم...

اما راه عاشق بودنو نمیدونم...راه دلدار بودنو نمیدونم....

آقاجون منو ببخش...منو ببخش:((((



سه شنبه 89/10/21 توسط سنا