سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روزی تو خواهی آمد...

 


بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 0
کل بازدیدها: 15735



 
مصادیق نزدیکی به آقا

بخشی از سخنان آقای شفیعی مدیر مسئول نشریه موعود پیرامون مصادیق نزدیکی به امام زمان :

نتیجه عدم معرفت به امام برابر با ضلالت است و رفتن به سوی او برابر با خروج از آن وضع

برای خلاصی از غرب زدگی تمام عیار و برای اصلاحگری ما مجبوریم به سمت مهدویت حرکت کنیم. میان آنچه که توان ماست و آنچه تکلیف ماست، تناسبی وجود دارد. میان آدمها کسی که وکیل است یا وزیر است یا خانه دار فرقی نمیکند،هرکدام جداگانه متناسب با توانشان تکلیف دارند. اولین قدم، معرفت به امام است.

برای کشف تکلیف ، آشنایی با شرایط آخرالزمان و وقایع آخرالزمان و نشانه های ظهور لازم است.در هر مناسبات و معادلاتی نقطه ی عدلی باید وجود داشته باشد چه در روابط فردی و چه در روابط عمومی ، پس قدم بعدی عادلانه زیستن است، هرکدام از ما بنا به جایگاهمان در جامعه باید عادل باشیم.

سوال میشود که آیا سنگ محکی وجود دارد که ما خودمان را بسنجیم که  اگر امام از ما یاری طلبید‍‍، آدمی هستیم که لبیک بگوییم یا مثل کوفیان هستیم!؟

در هر دوره ای شرایط به گونه ای فراهم میشود که امکان اتمام حجت با مردم باشد تا افراد در برابرتکلیفی که به عهده شان است خودشان را نشان دهند. ما الان در شرایطی هستیم که با انجام تمام اعمالی که در تکلیفمان قرار گرفته میتوانیم به عنوان یک جامعه ی زمینه ساز ظهور، جامعه را آماده کنیم.

با انجام وظیفه به درستی و با مومن بودن به معنای واقعی کلمه میتوانیم خود را نشان دهیم.

باید بدانیم که مومن واقعی کیست تا بتوانیم خود را آنگونه اصلاح کنیم.

امام مهدی(علیه السلام):

وچنانچه شیعیان ما که خدا به طاعت خود موفقشان دارد،قلبا در وفای به عهدشان متحد میشدند نه تنها فوز لقای ما از ایشان به تاخیر نمی افتاد بلکه سعادت دیدار ما شتابان بدیشان میرسید ، سعادتی ناشی از معرفت و یکرنگی آنان با ما  و هیچ چیز، ما را از ایشان محبوس نمیدارد جز اخبار ناخوشایندی که از ایشان به ما میرسد و آن را بر ایشان نمی پسندیم.

 



پنج شنبه 89/10/2 توسط سنا